Regulamin

Regulamin Platformy ogarniam stres wersja obowiązująca od dnia 27.09.2024

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE Platforma oraz wszystkie dostępne przez nią usługi świadczone są przez Maravati Hub sp. z o.o., ul. Glinki 5, 88-320 Strzelno, KRS: 0001129394, NIP: 5571710677. Regulamin określa także warunki sprzedaży produktów oraz usług świadczonych drogą elektroniczną przez Maravati Hub sp. z o.o..

Każdy Użytkownik z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z usług oferowanych w ramach Platformy jest zobowiązany do zapoznania się z jej Regulaminem oraz do przestrzegania jego postanowień.

Regulamin znajduje zastosowanie do umów zawieranych ze wszystkimi osobami i podmiotami, niezależnie od tego czy zawarcie umowy nastąpiło w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej, czy też działali oni jako konsumenci, chyba że z treści określonych postanowień Regulaminu wynika, że dotyczą one wyłącznie jednej grupy Klientów.

Regulamin dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: https://www.ogarniamstres.pl/regualmin. Klient może w każdym czasie zapoznać się z treścią Regulaminu, skopiować i utrwalić treść Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym się posługuje, a także dokonać wydruku treści Regulaminu bezpośrednio ze strony internetowej.

Platforma ma charakter edukacyjny i wspiera rozwój indywidualny przedsiębiorców i pracowników organizacji w zakresie zarządzania stresem i zmianą. Za jej pośrednictwem użytkownicy mogą zapoznać się z autorską strategią M.O.C. w biznesie™. Mogą poznać narzędzia do przekształcania stresu w przewagę biznesową. Strategia opiera się na solidnych podstawach naukowych z psychologii, neurobiologii oraz zarządzania emocjami i energią. Platforma dostarcza treści edukacyjnych oraz oferuje programy stacjonarne, treści cyfrowe, produkty cyfrowe, w tym programy online i usługi mentoringowe, wspierające rozwój biznesu i osobisty balans. W ramach Platformy Usługodawca prezentuje również informacje o innych swoich usługach prowadzonych w formie transmisji online z wykorzystaniem zewnętrznych serwisów internetowych.

Usługodawca zastrzega sobie prawo do udostępniania za pośrednictwem Platformy informacji marketingowych dotyczących działalności Usługodawcy.

We wszystkich sprawach związanych z Platformą, w szczególności związanych ze sprzedażą, usługami, reklamacjami, przetwarzaniem danych osobowych, zgłaszaniem nielegalnych treści, można się skontaktować z Maravati Hub sp. z o.o. za pośrednictwem:

adres korespondencyjny: ul. Glinki 5, 88-320 Strzelno,

adres e-mail: teraz@ogarniamstres.pl,

za pośrednictwem chatu dostępnego na Platformie, pozwalającego na kontakt z Usługodawcą.

  1. DEFINICJE klient lub użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Platformy;

konto - indywidualny dla każdego Klienta panel w ramach Platformy, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta zakupu wybranego programu. Konto jest dostępne dla Klienta po zalogowaniu się za pomocą jego adresu e-mail oraz indywidualnego hasła, nadanego przez Klienta podczas rejestracji konta, lub innego ustalonego w późniejszym czasie przez Klienta w ramach zmiany hasła do Konta;

konsument - Użytkownik będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego, w tym również przedsiębiorcy na prawach konsumenta w zakresie wyznaczonym przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (w brzmieniu nadanym ustawą o zmianie ustawy o prawach konsumenta oraz niektórych innych ustaw z dnia 1 grudnia 2022 r. Dz.U. z 2022 r. poz. 2581) oraz ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1360);

platforma – platforma https://www.ogarniamstres.pl, za pomocą której Usługodawca oferuje Użytkownikom Usługi i Produkty na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie

produkt – treść lub usługa cyfrowa przedstawione przez Sprzedawcę za pośrednictwem Platformy, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży, mającym na celu rozwój osobisty;

program – usługa szkoleniowa świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem Platformy lub/i poza nią,

przedsiębiorca – Użytkownik będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu Cywilnego;

polityka prywatności – polityka prywatności dla Platformy dostępna pod adresem https://www.ogarniamstres.pl/polityka;

regulamin – niniejszy dokument, który reguluje zasady dotyczące świadczonych usług, sposobu ich rejestracji, zakończenia korzystania z usług, warunki sprzedaży, reklamacje, ochronę danych osobowych, odpowiedzialność Usługodawcy i Użytkowników oraz postanowienia dotyczące właściwego korzystania z Platformy;

środowisko cyfrowe - sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich;

treść cyfrowa – produkt prezentowany za pośrednictwem Platformy będący produktem w postaci elektronicznej w formacie wskazanym każdorazowo w jego opisie, w szczególności pliki audio, e-booki oraz inne pliki zawierające treści, w tym nagrania, dostępne do ściągnięcia lub odtworzenia;

umowa sprzedaży lub umowa - umowa o świadczenie Usługi lub sprzedaży, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, na zasadach określonych niniejszym Regulaminem;

usługi – usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);

usługa cyfrowa – produkt prezentowany za pośrednictwem Platformy będący usługą świadczoną przez Usługodawcę pozwalającą na wytwarzanie, przetwarzanie i przechowywanie danych lub dostęp do nich w postaci cyfrowej lub usługą pozwalającą na wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Użytkownika, lub inne formy interakcji przy pomocy takich danych,

usługodawca lub sprzedawca — Maravati Hub sp. z o.o.. z siedzibą w Strzelnie, ul. ul. Glinki 5, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Bydgoszczy pod numerem KRS: 0001129394, numer NIP: 5571710677;

  1. ZASADY KORZYSTANIA Z PLATFORMY, PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKÓW Użytkownik zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z treścią Regulaminu oraz z Polityką prywatności obowiązującą w ramach Platformy.

Platforma dostępna jest dla wszystkich osób korzystających z urządzeń, które mają dostęp do Internetu oraz spełniają poniższe wymagania dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych Przeglądarka internetowa w najnowszej dostępnej wersji: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Brave, Opera, Safari lub inna zgodna.

Pełne korzystanie z Platformy, czyli takie, które obejmuje korzystanie z płatnych usług oferowanych w ramach Platformy, wiąże się z koniecznością posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej. Użytkownik zobowiązany jest do bieżącego monitorowania podanego adresu poczty elektronicznej, a w przypadku jego zmiany, do niezwłocznego zaktualizowania tej informacji.

Koszty związane ze spełnieniem wymagań technicznych niezbędnych do korzystania z Platformy obciążają Użytkownika, w szczególności koszty transmisji danych wymaganych do streamingu, pobierania danych, instalacji aplikacji, uruchomienia i korzystania z Platformy pokrywają Użytkownicy we własnym zakresie, na podstawie umów zawartych z operatorami telekomunikacyjnymi lub innymi dostawcami usług internetowych.

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w funkcjonowaniu Platformy wynikające z niespełnienia przez Użytkownika wymagań technicznych określonych w niniejszym regulaminie.

Usługodawca oświadcza, że nie stosuje indywidualnego dostosowywania cen na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Usługodawca informuje, że korzystanie z Platformy i związanych z nim usług oraz funkcjonalności, może wiązać się z ryzykiem, jakie normalnie występuje przy korzystaniu z sieci Internet (np. spam, obecność i działanie oprogramowania typu malware, worm, spyware, działania takiej jak phishing, sniffing itp.). W związku z powyższym rekomenduje się Klientom podjęcie stosownych działań zmierzających do minimalizacji ryzyka, w szczególności: a) korzystania z Platformy wyłącznie za pośrednictwem zaufanych, bezpiecznych połączeń z siecią Internet, b) korzystanie z oprogramowania antywirusowego oraz firewall, c) stosowanie do logowania na Platformie długich i skomplikowanych haseł, z wykorzystaniem liter, cyfr i znaków specjalnych, d) ochrona haseł stosowanych na Platformie przed ujawnieniem osobom trzecim, e) sprawdzania podczas logowania na Platformie, czy połączenie jest szyfrowane.

Każdy Użytkownik w ramach Platformy może posiadać wyłącznie jedno konto powiązane z danym adresem e-mail.

Usługodawca nie wyraża zgody na przenoszenie przez Użytkownika praw związanych z korzystaniem z Platformy na podmioty trzecie lub udostępnianie konta Użytkownika podmiotom trzecim.

Sprzedawca dokłada należytej staranności w celu zapewnienia bezpiecznego działania Platformy i związanego z nią systemu teleinformatycznego, dokładając wszelkich starań, by uniemożliwić osobom nieuprawnionym dostęp do przekazywanej treści usług poprzez szyfrowane połączenie protokołem SSL. Sprzedawca podejmuje także środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną, w tym w szczególności: korzysta z oprogramowania chroniącego przed złośliwym oprogramowaniem, przechowuje dane w sposób należycie zabezpieczony, korzysta z bezpiecznego połączenia za pomocą protokołu SSL.

Usługodawca podejmuje na bieżąco działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Platformy. W sytuacji stwierdzenia błędów w jej funkcjonowaniu lub problemów technicznych w korzystaniu z Platformy, Użytkownik może o tym fakcie poinformować Usługodawcę przesyłając informację na adres e-mail: teraz@ogarniamstres.pl lub przez Chat dostępny na Platformie. Usługodawca podejmie działania zmierzające do przywrócenia prawidłowego funkcjonowania Platformy.

Usługodawca zastrzega sobie możliwość chwilowego wyłączenia dostępu do Platformy – w całości lub części - w celu jej sprawdzenia, konserwacji, aktualizacji lub naprawy. O wyłączeniu dostępu do Platformy lub awarii Usługodawca poinformuje poprzez odpowiedni komunikat na Platformie, chyba że z przyczyn technicznych nie będzie możliwości dodania takiej informacji.

Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Platformy zgodnie z jej przeznaczeniem i do powstrzymywania się od wszelkiej działalności, która mogłaby zakłócić prawidłowe funkcjonowanie Platformy. Za taką działalność zostanie uznane w szczególności: a) umieszczanie lub rozpowszechnianie treści zawierających jakiekolwiek wirusy, złośliwe oprogramowanie, robaki, konie trojańskie, szkodliwy kod, bądź inne środki, które mogą uszkodzić Platformę; b) zautomatyzowane korzystanie z Platformy, które może prowadzić np. do nadmiernego obciążenia serwera; c) próby uzyskania dostępu do tych elementów Platformy, które nie są publicznie udostępniane; d) uniemożliwienie lub utrudnienie korzystania z Platformy Usługodawcy, lub innym Użytkownikom; e) zamieszczanie treści, na których zamieszczenie nie wyraził wyraźnie zgody Usługodawca, w szczególności reklam i materiałów promocyjnych Użytkowników lub innych podmiotów.

  1. ZGŁASZANIE NIELEGALNYCH TREŚCI Usługodawca w ramach pewnych funkcjonalności Platformy stanowi dostawcę usług hostingowych, w związku z czym jest zobowiązany do dopełnienia obowiązków nałożonych na Usługodawcę przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (dalej: Akt o Usługach Cyfrowych lub DSA).

Zabronione jest korzystanie przez Użytkownika z Platformy w sposób naruszający zapisy Regulaminu, przepisy prawa, dobre obyczaje lub uzasadnione interesy Usługodawcy, oraz innych Użytkowników oraz osób trzecich, w tym poprzez wysyłanie niechcianych lub zawierających groźby wiadomości do innych Użytkowników. Użytkownik zobowiązany jest do poszanowania dóbr osobistych, majątkowych oraz praw własności intelektualnej Usługodawcy, innych Użytkowników oraz osób trzecich. Użytkownik nie może zamieszczać na Platformie Nielegalnych Treści, w tym materiałów lub treści dyskryminujących ze względu na orientację seksualną, wyznanie religijne, rasę, płeć lub narodowość.

Nielegalne Treści stanowią informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.

Usługodawca nie jest zobowiązany do monitorowania informacji treści pochodzących od Użytkowników, ani do aktywnego ustalania faktów lub okoliczności wskazujących na nielegalną działalność.

Usługodawca może prowadzić z własnej inicjatywy (dobrowolnie) i w dobrej wierze, wszelkie czynności sprawdzające lub podejmować inne środki mające na celu wykrycie, identyfikację i usunięcie Nielegalnych Treści lub uniemożliwienie dostępu do nich, oraz podejmować niezbędne środki celem spełnienia wymogów prawa Unii Europejskiej i prawa krajowego (zgodnego z prawem UE), w tym wymogów DSA.

Wykonywanie przez Usługodawcę czynności, o których mowa w ust. 5 powyżej, pozostaje bez wpływu na wyłączenie odpowiedzialności Usługodawcy za informacje przechowywane na wniosek Użytkownika, wynikające z art. 6 ust. 1 DSA.

Moderowanie treści na Platformie odbywa się poprzez przegląd treści dokonywany przez człowieka.

Każdy Klient jest uprawniony do zawiadomienia Sprzedawcy w przypadku zauważenia na Platformie treści stanowiących Nielegalne Treści, w tym treści naruszających przepisy prawa, sprzecznych z przyjętymi zasadami współżycia społecznego, naruszających prawa osób trzecich, naruszających postanowienia Regulaminu lub co do których istnieje uzasadnione podejrzenie ich niewiarygodności, poprzez Punkt kontaktowy.

Usługodawca wyznacza Punkt kontaktowy umożliwiający bezpośrednią komunikację z Usługodawcą na potrzeby stosowania DSA pod adresem mailowym: teraz@ogarniamstres.pl. Punkt kontaktowy umożliwia bezpośrednią komunikację Usługodawcy z Użytkownikami oraz z organami państw członkowskich, Komisją Europejską i Radą Usług Cyfrowych.

Komunikacja za pośrednictwem Punktu kontaktowego może odbywać się w języku polskim i angielskim.

W zgłoszeniu Nielegalnych Treści należy określić: a) wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią Nielegalne treści, b) jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi, c) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE, d) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.

Jeżeli zgłoszenie zawiera dane kontaktowe Użytkownika, który dokonał zgłoszenia, Usługodawca przesyła potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. Usługodawca powiadamia także bez zbędnej zwłoki o swojej decyzji w odniesieniu do informacji, których dotyczy zgłoszenie.

Odwołanie od decyzji Usługodawcy, o której mowa w ust. 12 powyżej, można złożyć w terminie 14 dni pod adresem mailowym: teraz@ogarniamstres.pl, z powołaniem się na datę i sentencję decyzji.

Usługodawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia oraz podejmuje decyzje w odniesieniu do informacji, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności.

Usługodawca ma prawo do podjęcia niezwłocznych działań celem usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do Nielegalnych Treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość. Usługodawca zastrzega sobie prawo do usuwania i edytowania Nielegalnych Treści zamieszczanych przez Użytkowników oraz możliwość usunięcia konta Użytkownika, który narusza Regulamin.

Usługodawca uzasadni swoją decyzję, jeżeli jest ona wynikiem zgłoszenia i jeżeli dotyczy: a) ograniczenia w zakresie widoczności określonych informacji, w tym usuwanie treści, uniemożliwianie dostępu do treści lub depozycjonowanie treści; b) zawieszenie, zakończenie lub inne ograniczenie płatności pieniężnych; c) zawieszenie lub zakończenie świadczenia usługi w całości lub w części; d) zawieszenie lub zamknięcie konta Użytkownika.

Skargi na działania lub zaniechania Usługodawcy, będące wynikiem zawiadomienia, mogą być zgłaszane w terminie 6 miesięcy od momentu poinformowania Użytkownika o decyzji przez Usługodawcę. Usługodawca rozpoznaję skargi w trybie analogicznym do procedury określonej w pkt XV Regulaminu.

  1. DOSTĘPNE USŁUGI Platforma oferuje następujące usługi: a) Konsultacja dot. programów indywidualnych i dla organizacji, b) Programy indywidualne, c) Programy dla organizacji, d) Chat, e) Newsletter.

Usługi dostępne na Platformie świadczone są przez Usługodawcę co do zasady odpłatnie, z wyłączeniem usług Konsultacja dot. programów dla przedsiębiorców, organizacji i osób fizycznych, Chat, Newsletter. Usługodawca ma obowiązek uzyskać zgodę Użytkownika na każdą dodatkową odpłatność w ramach Platformy.

Do zawarcia i rozwiązania umów na poszczególne usługi świadczone w ramach Platformy dochodzi w następujący sposób: a) Programy indywidualne - usługa zakupu usług lub usług cyfrowych w postaci Programów, których dokładny opis znajduje się w zakładce na Platformie. Wraz z dostępem do Programu Użytkownik może uzyskać dostęp do odpowiednich Treści cyfrowych. Program może przewidywać konieczność spełnienia dodatkowych warunków w celu uzyskania dostępu do Programu, w szczególności założenia konta na Platformie i ustawienia indywidualnego hasła. Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji dotyczących zakupionej usługi i jej przebiegu za pośrednictwem wiadomości na podany adres e-mail, wiadomości SMS na podany numer telefonu oraz za wiadomości wysyłanych w ramach platformy. Po spełnieniu warunków, Usługodawca udziela Użytkownikowi, który otrzymał dostęp do Programu i Treści cyfrowych, niewyłącznej, niezbywalnej licencji do korzystania z nich. Użytkownik uprawniony jest do korzystania z treści objętych licencją, o której mowa powyżej wyłącznie w celach osobistych, bez możliwości wykorzystywania tych treści w celach komercyjnych. Użytkownik nie jest uprawniony do rozpowszechniania treści objętych licencją lub wprowadzania ich do obrotu, a w szczególności oferowania treści objętych licencją jako własny utwór. Użytkownik nie jest uprawniony do udzielania dalszych licencji. Usługodawca uprawniony jest wypowiedzieć licencję, o której powyżej w przypadku naruszenia jej postanowień przez Użytkownika, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaniechania naruszeń. Umowa na przeprowadzenie Programu zostaje zawarta na czas określony lub nieokreślony, w zależności od zakupionego Programu.

b) Programy dla organizacji – opis danego Programu znajduje się na dedykowanej podstronie, na Platformie. Zakup usługi następuje w ramach osobnej umowy, po skorzystaniu z Usługi konsultacja dot. programów dla organizacji, zakwalifikowaniu i dokonaniu indywidualnych ustaleń. Następnie, Usługodawca zawiera osobną umowę, która określa warunki usługi i rozwiązania umowy. Program skierowany jest do pracowników organizacji, a Usługę cyfrową stanowią wyłącznie etapy programu przeprowadzane w formie online.

c) Konsultacja dot. programów indywidualnych i dla organizacji – bezpłatna usługa zapisu na rozmowę telefoniczną z Usługodawcą, w celu zakwalifikowania do programu. Opisy Programów znajdują się na Platformie. Usługodawca udostępnia na odpowiedniej podstronie Platformy lub udostępnia link do formularza za pośrednictwem którego Użytkownik ma możliwość zapisu na bezpłatną rozmowę. Następnie, po zakwalifikowaniu, Usługodawca udostępnia Użytkownikowi formularz zakupu programu.

d) Chat – w celu zwarcia umowy na usługę Chatu Użytkownik zobowiązany jest do zaakceptowania Polityki prywatności i Regulaminu Platformy, podania imienia, adresu e-mail, wpisania treści wiadomości i kliknięcia w przycisk pod formularzem w formie graficznej lub tekstowej, np. „Wyślij”. Umowa na usługę Chatu zostaje zawarta na czas oznaczony, od chwili wysłania wiadomości poprzez kliknięcie w przycisk do momentu uzyskania odpowiedzi na zadane pytanie w Chat.

e) Newsletter – w celu zawarcia umowy na usługę Newsletter Użytkownik zobowiązany jest do podania imienia i adresu e-mail, zaakceptowania Polityki Prywatności i Regulaminu poprzez kliknięcie w przycisk potwierdzający zapis. Umowa na usługę Newsletter zostaje zawarta na czas nieokreślony, z chwilą kliknięcia przycisku do zapisu na Newsletter znajdującego się bezpośrednio pod formularzem i pod warunkiem podania prawidłowego, istniejącego adresu e-mail. Użytkownik jest uprawniony do wypowiedzenia umowy na usługę Newsletter w każdej chwili poprzez wypisanie się z listy subskrybentów Usługodawcy. Użytkownik dokona tego przez kliknięcie na umieszczony na końcu każdego Newslettera link dezaktywacyjny oraz potwierdzenie rezygnacji korzystania z usługi. Wypowiedzenie umowy na usługę możliwe jest również w inny dogodny dla Użytkownika sposób uzgodniony z Usługodawcą. Usługodawca zastrzega sobie prawo do usuwania nieaktywnych Użytkowników z bazy Newslettera, jeżeli okres nieaktywności (np. braku otwierania e-maili) wynosi ponad 4 miesiące.

W ramach Programów dla organizacji oraz Programów indywidualnych, Usługodawca może przeprowadzać badania (w tym badania mindsetu, poziomu stresu, inteligencji emocjonalnej, koherencji serca, energii i inne). Zakres badań i przebieg zależny jest od formuły wybranego programu. W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa, każdy uczestnik programu przed przystąpieniem do badań otrzyma indywidualne ID, które będzie stanowiło oznaczenie uczestnika w ramach programu. ID zostanie przesłane na osobiste konto Użytkownika na Platformie lub w innej formie zapewniającej odpowiedni stopień ochrony danych osobowych, w zależności od konkretnego programu. W czasie badań Użytkownik będzie podawać tylko numer ID.

  1. REJESTRACJA KONTA Korzystanie z Usług oferowanych na Platformie lub zakupu produktów co do zasady nie wymaga założenia Konta przez Klienta, z zastrzeżeniem Usług na Platformie, dla których rejestracja konta jest wymagana.

Konto tworzy Usługodawca w oparciu o dane podane przy dokonywaniu płatności przez Klienta lub inną osobę, w zależności od Usługi lub Klient przed dokonaniem zakupu. Aktywacja i dostęp do kursów następuje po opłaceniu Usługi i/lub nadaniu hasła przez Użytkownika oraz wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji handlowych wewnątrz platformy i/lub Newsletter.

Korzystanie z Konta oraz związanych z tym usług jest możliwe po zalogowaniu się za pośrednictwem adresu e-mail (loginu) oraz indywidualnego hasła Klienta.

Założenie Konta jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu i oświadczeniem Klienta, że: a) jest on uprawniony do założenia lub korzystania z Konta, tj. jest osobą pełnoletnią, a w przypadku przedsiębiorcy, że jest upoważniony do jego samodzielnej reprezentacji, b) podane przy zakładaniu konta dane są kompletne i prawdziwe oraz że są to dane Klienta, c) założenie konta nie narusza praw osób trzecich.

Założenie konta wymaga podania przez Klienta jego podstawowych danych: imię oraz adres e-mail. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych danych, niezbędnych do świadczenia usług drogą elektroniczną na rzecz Klienta.

Założenie konta przez Klienta, jest potwierdzane przez Sprzedawcę wiadomością e-mail, wysłaną na adres Klienta podany w formularzu, podczas zakładania Konta. Do wiadomości zostanie załączony link odnoszący do Regulaminu.

Sprzedawca może zablokować konto lub je usunąć, w przypadku gdy Klient posiada już konto na Platformie, lub Sprzedawca ma uzasadnione przesłanki do stwierdzenia, że założenie Konta lub jego istnienie jest sprzeczne z postanowieniami Regulaminu, przepisami prawa, może naruszać prawa osób trzecich, lub dane Klienta związane z kontem są niewiarygodne. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu lub usunięciu konta, wysyłając wiadomość na adres Klienta podany podczas zakładania konta.

Usunięcie Konta jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy o świadczenie tych usług. W celu założenia nowego konta i skorzystania z wykupionego kursu, Użytkownik musi skontaktować się z Usługodawcą.

Po każdorazowym zalogowaniu się Platforma oferuje Użytkownikowi dodatkowe funkcjonalności, które służą realizacji usług wskazanych w ust. 1 powyżej, tj. m.in.: a) chat, b) śledzenie postępu w realizacji kursu, c) możliwość ustawienia powiadomień o aktywności, d) możliwość trwałego usunięcia konta, złożenia wniosku o udostępnienie danych osobowych, cofnięcia udzielonych zgód w zakresie cookies i Newslettera, e) możliwość zmiany danych konta - imienia, adresu e-mail Klienta, hasła, zdjęcia, dodania swojego linku do kont w social mediach.

  1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I UMOWA SPRZEDAŻY W celu zakupu usług lub produktów za pośrednictwem Platformy Klient dokonuje wyboru usług lub produktów przedstawionych na stronie, postępując zgodnie instrukcjami i wskazaniami wyświetlanymi na Platformie.

Dla Usług Programy dla organizacji zamówienie wygląda następująco: a) Usługodawca udostępnia na odpowiedniej podstronie Platformy link do formularza za pośrednictwem którego Użytkownik ma możliwość zapisu na bezpłatną rozmowę, w celu zakwalifikowania do programu. Następnie, jeżeli Użytkownik zostanie zakwalifikowany, Usługodawca przesyła Użytkownikowi Umowę, w której są podane są: termin, miejsce, cena i inne niezbędne dane oraz podaje dane do faktury (nazwa firmy, NIP, adres) i dane kupującego (imię, nazwisko, e-mail). b) Po akceptacji treści i podpisaniu Umowy Usługodawca Użytkownik opłaca zamówienie przelewem bankowym. c) Do złożenia zamówienia konieczne jest podpisanie Umowy i opłacenie zamówienia przelewem bankowym.

Dla Usługi Programy indywidualne składanie zamówienia wygląda następująco: a) Usługodawca w zależności od programu udostępnia na odpowiedniej podstronie Platformy link do formularza za pośrednictwem którego Użytkownik ma możliwość zapisu na bezpłatną rozmowę, w celu zakwalifikowania do programu. Następnie, jeżeli Użytkownik zostanie zakwalifikowany, Usługodawca udostępnia Użytkownikowi formularz zakupu programu poprzez wysłanie do niego linku na podany adres e-mail lub przesyła ofertę, regulamin programu i inne wymagane dokumenty do realizacji zamówienia w formie pdfa oraz numer konta bankowego do wpłaty. Jeżeli program nie wymaga rozmowy kwalifikującej Usługodawca udostępnia link do zakupu na odpowiedniej podstronie. b) W formularzu zakupu Użytkownik akceptuje szczegóły programu, tj. termin, miejsce, cena i inne niezbędne dane (bez możliwości ich zmiany) oraz podaje, w zależności od rodzaju wybranej usługi (programu), dane kupującego (imię, nazwisko, e-mail) i w zależności od potrzeby, dane do faktury (nazwa firmy, NIP, adres). c) Do złożenia zamówienia konieczne jest uzupełnienie wszystkich pól w formularzu oraz wyrażenie przez Klienta wymaganych zgód i oświadczeń, poprzez zaznaczenie odpowiednich checkboxów, oraz naciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę”.

  1. WARUNKI PŁATNOŚCI Wszystkie ceny produktów podane na Platformie są cenami brutto i zawierają już wliczony podatek VAT. Ceny są podane w złotych polskich.

Wszystkie ceny i koszty są przedstawione Klientowi przed złożeniem zamówienia, chyba że co innego wynika z opisu produktu.

Płatności będą realizowane za pośrednictwem zewnętrznych operatorów, na warunkach przez nich określonych (w takiej sytuacji Klient może zostać przekierowany do serwisu zewnętrznego operatora w celu realizacji płatności) lub za pośrednictwem przelewu na rachunek bankowy na podstawie wystawionej faktury pro forma.

Płatność uznaje się za dokonaną, z chwilą zaksięgowania środków na rachunku bankowym Usługodawcy.

  1. DOSTARCZENIE TREŚCI CYFROWEJ I USŁUGI CYFROWEJ Sprzedawca dostarcza konsumentowi treść cyfrową lub usługę cyfrową niezwłocznie po zawarciu umowy, chyba że strony umówią się wyraźnie inaczej.

Termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej jest każdorazowo ustalany dla danej usługi w formularzu zakupu programu.

Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do treści cyfrowej lub pobranie treści cyfrowej, zostały udostępnione konsumentowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które konsument wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.

Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy konsument lub fizyczne lub wirtualne urządzenie, które konsument wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do niej dostęp.

Za uzyskanie dostępu do Usługi lub Treści cyfrowej rozumie się również: a) otrzymanie przez Klienta wiadomości e-mail od Sprzedawcy z linkiem do odtworzenia lub ściągnięcia materiałów, b) otrzymaniu przez Klienta wiadomości e-mail od Sprzedawcy z linkiem do ustawienia indywidualnego hasła dla Konta na Platformie, pozwalającego na zalogowanie się Klienta na Konto za pośrednictwem Platformy natychmiast po, niezależnie od faktycznego zalogowania się Klienta na Konto.

  1. SZCZEGÓŁOWE UPRAWNIENIA Z TYTUŁU NIEZGODNOŚCI TREŚCI LUB USŁUGI CYFROWEJ Z UMOWĄ Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli Treść lub Usługa cyfrowa jest niezgodna z umową. Szczegóły dotyczące niezgodności Usługi lub Treści cyfrowej z umową regulują przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w odniesieniu do Konsumentów.

Jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową konsument może żądać doprowadzenia do zgodności z Umową.

Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów przez Sprzedawcę.

Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się̨ wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Treści lub Usługi cyfrowej z Umową oraz wartość Treści lub Usługi cyfrowej zgodnych z Umową.

Sprzedawca doprowadza Treść lub Usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym terminie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niezgodności dla konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.

Jeżeli Treść lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową, konsument może złożyć́ oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy: a) doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do punktów 3 i 4 powyżej; b) Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową zgodnie z puntem 5 powyżej; c) brak zgodności z Umową występuję nadal, pomimo prób Sprzedawcy w zakresie doprowadzenia Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do zgodności z Umową; d) z oświadczenia Sprzedawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi Treści lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niegodności dla Konsumenta.

Sprzedawca odpowiada za brak zgodności z umową Treści lub Usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili jej dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od dostarczenia Treści lub Usługi cyfrowej, istniał w chwili jej dostarczenia.

Sprzedawca odpowiada za brak zgodności z umową Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.

Domniemania wskazane w punktach 7 i 8 powyżej nie mają zastosowania, jeżeli: a) Środowisko cyfrowe konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Sprzedawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy; b) konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy o obowiązku współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.

Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek oświadczyć Sprzedawcy, że zawarta Umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.

Sprzedawca może dokonać zmiany treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z umową, z przyczyn ulepszenia funkcjonalności Platformy oraz jej elementów oraz wszelkich innych przyczyn związanych z działaniem Platformy. Klient zostanie powiadomiony przez Sprzedawcę o dokonanej zmianie.

Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 10 powyżej, istotnie i negatywnie wpływa na dostęp konsumenta do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub korzystanie z nich, Sprzedawca jest zobowiązany poinformować konsumenta z odpowiednim wyprzedzeniem na trwałym nośniku o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany.

W przypadku, o którym mowa w ust. 11 powyżej, konsument może wypowiedzieć umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej zmianie, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana.

Postanowienia zawartego w ust. 12 powyżej nie stosuje się, jeżeli Sprzedawca zapewnił konsumentowi uprawnienie do zachowania, bez dodatkowych kosztów, treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową, w stanie niezmienionym.

  1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Klient, który zawarł Umowę sprzedaży za pośrednictwem Platformy lub drogą mailową, jako konsument, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

Konsument może odstąpić od umowy o dostarczenie treści lub usługi cyfrowej, jeżeli Sprzedawca nie dostarczy mu treści cyfrowej lub usługi cyfrowej po zawarciu umowy w momencie utworzenia konta przez Usługodawcę lub Klienta na Platformie.

Konsument może odstąpić od umowy o dostarczenie treści lub usługi cyfrowej bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli: a) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, lub b) konsument i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla konsumenta, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.

Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia wykonywania usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.

Odstąpienie od umowy wymaga złożenia przez Klienta oświadczenia za pośrednictwem wiadomości e-mail lub pisemnie. Zaleca się złożenie oświadczenia za pomocą formularza dostępnego na stronie Platformy lub doręczonego przy składaniu zamówienia.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, za pomocą wiadomości e-mail lub pisemnie.

Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności niezwłocznie - nie później niż w terminie 14 dni - po otrzymaniu oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy.

Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient zgodzi się na inny sposób zwrotu. Klient nie ponosi kosztów zwrotu płatności.

W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od Umowy jest wyłączone m.in w przypadku: a) umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy; b) umów wymienionych w art. 38 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta.

​W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej Sprzedawca od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez przedsiębiorcę, z wyjątkiem treści, które: a) są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową lub usługą cyfrową, które stanowiły przedmiot umowy; b) dotyczą wyłącznie aktywności konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez przedsiębiorcę; c) zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków; d) zostały wytworzone przez konsumenta wspólnie z innymi konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać.

W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca może uniemożliwić konsumentowi dalsze korzystanie z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej, w szczególności przez uniemożliwienie konsumentowi dostępu do treści cyfrowych lub usługi cyfrowej lub zablokowanie konta użytkownika.

Poza ustawowym prawem do odstąpienia, w odniesieniu do umów na przeprowadzenie programu – Sprzedawca może przyznać Konsumentom dodatkowe prawo do rezygnacji z kontynuacji danego programu w określonym terminie. W przypadku przyznania przez Sprzedawcę powyższego uprawnienia, Konsument jest uprawniony do rezygnacji z programu jedynie w części niewykonanej. Sprzedawca nie przyznaje Konsumentowi prawa do żądania zwrotu kwoty odpowiadającej wykonanej części umowy.

  1. REKLAMACJE W SPRAWIE FUNKCJONOWANIA PLATFORMY Użytkownik chcąc zgłosić reklamację, powinien skontaktować się z Usługodawcą poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: teraz@ogarniamstres.pl.

Reklamację można składać jedynie w sprawach dotyczących Platformy.

Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: a) imię i nazwisko, b) adres poczty elektronicznej podany na Platformie, c) przedmiot reklamacji, d) okoliczności uzasadniające reklamację.

Reklamacje nie zawierające danych umożliwiających kontakt z Użytkownikiem zgłaszającym reklamację nie będą rozpatrywane przez Usługodawcę.

Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

Decyzja dotycząca reklamacji zostanie przekazana Użytkownikowi na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej.

Użytkownik składając reklamację co do jakości świadczonych Usług, zobowiązany jest do czynienia tego z zachowaniem dobrych obyczajów i poszanowaniem dóbr osobistych Usługodawcy i innych osób.

Użytkownicy chcąc skorzystać skutecznie z prawa do złożenia reklamacji muszą to uczynić niezwłocznie po ujawnieniu niezgodności z Regulaminem.

  1. REZYGNACJA Z KORZYSTANIA Z PLATFORMY Użytkownik może zrezygnować z korzystania z Platformy w każdej chwili, bez podania przyczyn. W celu usunięcia konta Użytkownik powinien skontaktować się z Usługodawcą przesyłając wiadomość na adres e-mail teraz@ogarniamstres.pl, podając swoje imię i nazwisko, za pośrednictwem adresu e-mail podanego przy rejestracji. Usunięcie konta powoduje całkowite usunięcie dostępu do Platformy wraz z historią i wszelkimi postępami w programie.

Usługodawcy przysługuje prawo do natychmiastowego usunięcia konta Użytkownika, w razie naruszania Regulaminu przez Użytkownika, przy czym w takim przypadku Usługodawca obciąży Użytkownika wszelkimi szkodami powstałymi na skutek działań lub zaniechań Użytkownika.

Za uzasadniające usunięcie konta Użytkownika w trybie ust. 3 Regulamin będzie uznane w szczególności: a) uzyskanie przez Usługodawcę uzasadnionych informacji, że Użytkownik w ramach rejestracji lub w związku z korzystaniem z Platformy dodawał treści nieprawdziwe, sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami, naruszające dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy, b) wykorzystywanie przez Użytkownika Platformy niezgodnie z jej przeznaczeniem, c) usunięcie przez Użytkownika adresu poczty elektronicznej, który był użyty do rejestracji i nie zaktualizowanie informacji o nowym adresie poczty elektronicznej.

Przed skorzystaniem z uprawnienia, o którym mowa w ust. 3, Usługodawca może wezwać Użytkownika, do zaprzestania wykonywania wymienionych tam działań lub do usunięcia skutków naruszeń wyznaczając mu termin nie krótszy niż 12 godziny, pod rygorem skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w ust. 3 powyżej.

Zastrzeżenia co do usunięcia konta Użytkownika w trybie ust. 3 Użytkownik może zgłosić kontaktując się z Usługodawcą poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres teraz@ogarniamstres.pl.

Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy dostępu do Platformy na rzecz Użytkownika, w tym usunięcia Konta Użytkownika, jeżeli zostało ono założone po raz kolejny po usunięciu Konta przez Usługodawcę, wynikającym z naruszenia niniejszego Regulaminu.

  1. ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za: a) przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Platformy oraz nienależyte wykonywanie Usług spowodowane siłą wyższą lub innymi czynnikami niezależnymi od Usługodawcy, w tym przerwy lub wadliwości w działaniu oprogramowania lub sprzętu, służących do wykonania umowy, b) następstwa wykorzystania danych i konta Użytkownika przez osoby trzecie, w przypadku gdy uzyskały one dostęp do danych lub konta w następstwie działań lub zaniechań Użytkownika, c) szkody spowodowane naruszeniem przez Użytkownika postanowień Regulaminu; d) autentyczność materiałów zamieszczanych przez Użytkowników, e) utracone przez Użytkowników korzyści, f) skutki nieprawidłowego wykorzystania świadczonej Usługi przez Użytkownika, g) skutki naruszenia przez Użytkownika Regulaminu h) treści umieszczane, przechowywane lub przesyłane na Platformę w ramach korzystania z niej przez Użytkownika,
  • przy czym wyłączenia te nie dotyczą sytuacji, gdy użytkownikiem jest konsument.

Usługodawca oświadcza, że informacje i praktyki, które przekazuje w ramach Usług Platformy są wynikiem zdobytej wiedzy i doświadczenia. Nadto, poziom zmiany jakiej doświadczy Użytkownik jest uzależniony od wielu czynników i każdy Użytkownik może osiągnąć inny efekt.

  1. DANE OSOBOWE Korzystanie z Platformy wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych.

Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.

Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony prywatności Klientów. Warunki przetwarzania danych osobowych związanych z korzystaniem z Platformy są opisane w Polityce prywatności.

W przypadku uzyskania dostępu do danych osobowych Użytkownik zobowiązany jest do ich niekopiowania, nieudostępniania, niemodyfikowania oraz nierozpowszechnienia, chyba że uzyska ku temu wyraźną podstawę prawną.

W przypadku uzyskania dostępu do danych osobowych Użytkownik zobowiązany jest do przeciwdziałania sytuacjom, które mogłyby doprowadzić do ujawnienia danych osobowych podmiotom do tego nieuprawnionym oraz do niezwłocznego poinformowania Usługodawcy.

  1. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA Sprzedawcy przysługują prawa autorskie do Platformy wraz z jego wszystkimi elementami i funkcjonalnościami, strony internetowej oraz wszystkich zamieszczonych na tej stronie materiałów (niezależnie od ich formy i treści). Klient nie jest uprawniony do przerabiania, kopiowania, przesyłania, eksploatowania w inny sposób lub w innej formie, a także wykorzystywania do celów innych niż wynikające z Regulaminu, utworów lub materiałów zamieszczanych na stronie internetowej, oraz wiadomościach e-mail.

Użytkownik ponosi wszelką odpowiedzialność za naruszenie majątkowych praw autorskich przysługujących Usługodawcy lub innym podmiotom, o których mowa w ustawie o prawach autorskich i prawach pokrewnych.

Użytkownik zobowiązany jest do zachowania w poufności wszelkich informacji przekazywanych mu przez Usługodawcę w ramach Platformy, za wyjątkiem tych informacji, które: a) zostały udostępnione do powszechnej wiadomości przez Usługodawcę lub osobę działająca za jego wyraźną zgodą, b) zostały udostępnione po wcześniejszym uzyskaniu wyraźnej pisemnej lub elektronicznej zgody wyrażonej przez Usługodawcę.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE Regulamin w aktualnym brzmieniu wchodzi w życie z dniem 27.09.2024 r.

Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, w szczególności w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) zmiana przepisów powszechnie obowiązującego prawa, b) powstanie zobowiązania wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądu lub decyzji organów administracji, c) zmian na Platformie wynikających ze względów bezpieczeństwa, d) wprowadzenia zmian w funkcjonowaniu Platformy, w tym związanych z postępem technicznym, technologicznym, zmianami organizacyjnymi Usługodawcy lub zmianami w infrastrukturze wykorzystywanej na potrzeby Platformy, e) dodanie nowych usług lub funkcjonalności.

O treści zmian Regulaminu Użytkownik zostanie poinformowany e-mailowo lub przez umieszczenie przez Usługodawcę stosownej informacji na Platformie.

Do umów sprzedaży produktów zawartych przed zmianą Regulaminu, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu w brzmieniu z daty zawarcia umowy.

Dalsze korzystanie z Platformy po upływie 7 dni od udostępnieniu informacji o zmianie Regulaminu będzie traktowane jako wyrażenie zgody na zapisy nowego Regulaminu. Jeśli Użytkownik nie wyraża zgody na dokonaną zmianę, powinien zgłosić ten fakt Usługodawcy, który na jego prośbę usunie konto, w tym celu należy skontaktować się z Usługodawcą za email: teraz@ogarniamstres.pl, podając swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail podany podczas rejestracji do Platformy.

Zawarte w niniejszym Regulaminie zapisy dotyczące Konsumenta, w przedmiocie odstąpienia od umowy oraz reklamacji, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Nie stosuje się zapisów o pozasądowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Wszelkie usługi świadczone przez Sprzedawcę, podlegają przepisom prawa polskiego.

Klient będący Konsumentem ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).